18. 6. 2017.

Golden thread skirt / Zlatna neporubljena suknja

Kada tražite materijal za haljinu, preturate po rolnama, otvarate, nosite celu rolnu do prvog ogledala da vidite kako vam stoji određeni dezen (o da, nosim često rolne materijala po prodavnici samo da vidim kako bi to izgledalo), kopate po korpama i tako se oduševite. Tajo sam slučajno naišla na ovaj zlatni materijal koji zapravo ima dva lica - zlatni i plavi. Tako sam i suknju sašila, da ima dva lica.



Zlatnu boju najviše volim da kombinujem sa crnom. Iskoristila sam priliku i ponela nakit "u boji zlata" koji sam sama dizajnirala (Dunja Style Jewelry). Obožavam pločice na ogrlicama!


Kada posmatrate zlatni deo suknje, deluje da poseduje zlatne čestice u sebi što je još više čini neodoljivom. Posebno volim da je ostavim neporubljenom -  kao detalj.


U poslednje vreme nosim lokne ili blago uvijenu kosu. Kao mala sam imala lokne i to izuzetno guste, plakala sam dok su me češljali ali opet lepo su mi stajale, tako da sam morala da istrpim (LOL - ovde sasvim odgovara). Kasnije mi se ispravila. Ali i bez obzira na sada talasastu kosu, najviše joj prija talasasta kosa i lokne.



***
Moj rad možete pratiti i ovde: 
A tekstove čitati na sledećim linkovima:




Нема коментара:

Translate