18. 8. 2016.

Nega kože tokom i posle sunčanja + giveaway


Možda je najbolje započeti post slikom proizvoda koje ste koristili i koristite. Za sunčanje i sve one negativne strane sunca, Eucerin ima "odgovor". Postaviću link za svaki proizvod u nazivu istog kako se ne biste mučili i guglali. Kliknite i potražite dodatne info jer u principu u postovima pišem samo iskustva a slabo slikam sastojke.

Eucerin pH5 Losion za telo (2. sa slike) 

Dopada mi se kako hidrira kožu. Iako ste izloženi suncu i potrebno vam je više nege, ph5 losion je sasvim dovoljan. Dodala bih i da mnogo lepo miriše.

Prošle godine sam koristila preparat za intenzivnije tamnjenje ali ne i ove godine. Izašla mi je blaga iritacija na obe ruke tako da sam non-stop na kraju dana, kada završim sa sunčanjem, koristila krem-gel za zaštitu od alergija i povuklo se. Mazala sam i nakon povlačenja jer nisam želela da rizikujem da mi se ponovo pojavi. Definitivno, sunce nije više isto.



Imam male pega na obrazima tako da sam ih štitila kremom za lice sa zaštitnim faktorom 30. I nos. Da ga ne zaboravim. Na tim mestima više gorim. Kako je T zona problematična, slobodno birajte kremu koja vas "čuva" i od dosadnih akni.


Zbog reakcija, štitila sam kožu maksimalno. Imala sam osećaj da stalno gorim i to nakon dobijene boje. Ranije nisam imala takav osećaj.




Kako kažu - poslednja ali ne i najmanje bitna. Tokom sunčanja broj pega se nije udvostručio već utrostručio. Bila sam iznenađena. Stalno sam koristila kremu na čistoj koži, čak i uveče. Sada kada se ne izlažem toliko suncu, pege su se vratile u normalu a imam ih čak i manje. 

A ovaj deo ste najviše iščekivali ! Poklanjam sun gel-kremu SPF 50+ za lice ! Ukoliko ste bili na odmoru, obezbedite se za sledeću godinu.


Pravo na učešće u nagradnoj igri imaju učesnici iz Srbije.


Sve što bi trebalo da uradite je sledeće:

1. Zapratite blog.
2. Lajkujete moju facebook stranu.
3. Šerujte sa moje strane na vaš facebook profil.
4. Odgovorite na pitanje: da li i koje probleme vi imate kada boravite na suncu, šta najčešće koristite?

Nagradna igra počinje od trenutka objave posta do srede 1. septembra u podne. Tada ću objaviti i srećnog dobitnika u nastavku ovog posta. ❤❤❤❤

SREĆNO !! 

P.s. Pratite me na Snapchatu i Instagram Stories jer i na taj način predlažem pojedine proizvode.

💞💞💞

Moj rad možete pratiti i ovde: 

Instagram 
Twitter
Tumblr
Pinterest
Snapchat
Facebook

A tekstove čitati na sledećim linkovima:
Style.rs
Danubeogradu.rs
Adriadaily.com

***
Nagradu je osvojila Katarina Borić ! Čestitam !!
Pošalji mi svoje podatke na mejl dunjastyle@yahoo.com kako bih ti poslala nagradu.
Devojke hvala na učešću, više sreće drugi put ! 💋💋💋





18 коментара:

Ivana Šumanac је рекао...

Imam problem da jako brzo izgorim ukoliko ne koristim adekvatnu zastitu. Ovog leta sam koristila Solaris mleko za suncanje.

Unknown је рекао...

Crvenilo i opekotine :( Nazalost bled ten mi pravi probleme, jer uvek lako izgorim. Ove godine cerke i ja koristimo Burra mleko za suncanje, faktor 30.

Marina Makeup је рекао...

ja imam masnu kozu pa sam ionako sva masna...a tek na moru i na plazi....uuuu... na fb te pratim kao Marina Suncica
pozz za tebe!

Unknown је рекао...

lepo pocrnim u hladovini,posle suncanja koristim losion za hladjenje obavezno,a primetila sam da mi prijaju kreme za lice za suncanje,odgovara mi ta hidratacija

Slavica Milovanovic је рекао...

Onako najiskrenijeuglavnom ne koristim zastitu od sunca za telo,koristim hladovinu,dok obavezno nastojim da lice zastitim dobrom kremom...do sada nikada nisam "izgorela" pa se iskreno nadam i da necu...pratim svuda kao Slavica Milovanovic,inst-slavicamilovanovic90

Unknown је рекао...

Koristim zastitu sa visokim faktorom, tako da postepeno dobijam boju, jedino deo oko dekoltea je sklon alergiji na sunce, tako da to mesto najvise stitim

katarina је рекао...

Katarina milojkovic najcesce je tu FACTOR 30 I ODLICAN MI JE,neki put od suca mi se pojave bubuljice

Unknown је рекао...

Trenutno koristim Collistar kremu za suncanje i mogu vam reci da je odlicna. Obicno imam alergiju na sunce u vidu crvenih tackica koje odjednom buknu po mom stomaku u slucaju da ne namazem kremu pola sata pre izlaganja suncu. A tu su od skoro i fleke od sunca po licu...

Unknown је рекао...

Koristim zastitu sa visokim faktorom 50,jer mi je beo ten i brzo izgorim,tako da se cuvam od sunca.

Unknown је рекао...

Sto veca vrednost zastite -jako sam osetljiva na sunce,kad je najjace sklanjam se -sto vise tecnosti i hladovina.
Zaista sunce nije vise kao sto je bilo ...

Unknown је рекао...

Koristim zastitu za usne ,neki lip balm sa faktorom i zastitu za telo faktor30

JelenaIR је рекао...

Moj problem je pojava pega na suncu. Crvenim jako i neophodna mi je dobra zaštita od sunca.

Unknown је рекао...

Lako izgorim a i pocrvenim,uglavnom Niveu koristim a ove godine sam probala i Burru i jako sam zadovoljna,faktor 30 najcesce koristim.
na fb Ana Buculov, srecno svima koliko nas ima <3

Olivera Tomic је рекао...

Ranije nisam imala nikakvih problema, ali od pre 3 godine imam alergiju na jako sunce.jave se crveni pecati.tako da moram uvek koristiti zastitu.

Unknown је рекао...

Imam svetao ten i brzo mi se koza zacrveni.Koristim Burru

Анониман је рекао...

Imam problem jer mi izlaze sitni mladezi po licu kada sam na suncu. Zato su mi uvek neophodne kreme sa visokim SPF zastitnim faktorom i uglavnom koristim Niveine proizvode :)

Sladjana Rogic је рекао...

Crvenilo i bele pecate.Koristim zastitne kreme sa visokim faktorom

surrender је рекао...

Izgorim za tili čas, kao rak postanem pa na faktor manji od 50 ne mogu da pristanem! :)
Imam mladeže pa takođe i zbog toga moram da kožu čuvam i negujem,a najviše volim da je tretiram Carotenom i Niveom, najpouzdanije mi je!
Jasmina Makuljević

Translate